16 oktober

Hejsan bloggen:)
Igår så orkade ju inte jag skriva något då men jag typ var emd kim och hade mysigt och lite så:)
Pluggade gjorde jag ju lite med för att jag hade prov idag som gick skit rent utsagt.
Men nu är det entligen fredag och det är ju bra, för idag umgås jag med anna och ida.
Just nu sitter jag här med anna som har varit här hela dagen , sen vi slutade skolan alltså, vi har varit på stan och köpte tights som vi ska ha den 30:e då det är maskerad hos minna. Längtar fett mkt, och vi kommer vara jätte söta troll:)
Men snart ska vi dra till ida, får nog skjuts pappa min:)
Sen ska vi kolla på idol och göra ansiktsmask och lite så, anna ska även göra manikyr på mej, det kommer bli nice.
Men nu ska jag och hon kolla vidare på scrubs sen drar vi, pusss!


JAG ÄLSKAR DIG KIM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0