14 oktober

Hejsan, nu sitter jag på pappas dator och surar för johan har min dator hela tiden.
Men iaf snart blire att vara med ida och emma tror jag? Men emma har inte hört av sig men drar väl till ida snart ändå så får väl hon höra av sig senare eller ngt.
Skolan går neråt nu och jag måste skärpa mej, IG är ju inte ett vidare bra resultat om man säger så.
Prov på fredag och omprov nästa vecka och prov igen och jag blir galen på alla prov-.- snart äre lov iaf och jag fyller år och lite så. Gött det.
Jag har inte så mkt mer att säga , livet går väl bra annars.
Praktik äre ju efter lovet med så får väl hoppas att jag hamnar på en bra praktikplats och så .. men gubbar och tanter lär jag ju inte slippa ifrån... Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0