12 oktober

mitt internet är segare än segast därför tänker jag bara skriva lite kort.
Jag är helt körd för att jag har egentligen svenska prov imorgon och jag glömde böckerna i skolan så jag kommer bli halft död eller ngt av eva...
Men jag får väl ta den smällen eftersom jag är så jävla klantig.
Men iaf idag kom kim hem till mig då, umgicks med han.
Och imogon blir det bio med sandra, nina och kanske kim och victor får hoppas på det.
Och vi ska se nya beck filmen (y)
Det blir nog bra det:)
Men jag funderar på att gå och lägga mej och plugga lite på samhällskunskapen eftersom jag har prov i det på onsdag , massa prov denna vecka somsat men jag överlever nog, får vi hoppas på.
chillevippen för nu blire sängdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0