10 oktober och 11 oktober

Sorry at jag glömde blogga igår men jag hade fullt upp eller jaja jag glömde helt enkelt för det blev aldrig så att jag fick tid till att skriva fr jag vaknade rätt sent eller ja whatever,tidigt, men iaf jag hann inte för jag åt och fixade mej och satt vid datorn men jag var aldrig inne på bloggen. sorry för det.
Efter jag fixade mej så stack jag till ida och vi flumma och åt god mat och lite sådär,sen kom anna dit och då fixade vi oss ite igen sedan drog vi och mötte oliver och adde på östenssons i verkstan.
Sedan drog vi hem till adde och börja dricka och lite sådär, rolig kväll/natt kan jag säga. måste göras om tycker jag.
Jag var lite borta men iaf, sen vid tolv kom kim och hans mamma och hämtade mej och ida och skjutsade hem ida och sen mej, tack för det<3
jag älskar dig kim!
Och sen blev det bara att gå och lägga sig och sova.
Vakna upp imorse typ vid nio av en jävla huvudvärk, men nu är den borta och jag har nyss käkat pannkakor som lilla pappa har gjort, smarrigt!
Idag blir det väl att ta det lugnt, städa lite, kolla på idol som jag har missat, plugga-.- och leva livet.
Men vi hörs imorgon för nu ska jag kolla lite på olika bloggar och få lite tips om design och lite så. Sedan blir det att ta tag i städningen, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0