You are beutiful? jaa kim

Hejsan, slutade klockan två idag då, rätt slappt och sådär.
Sista dagen där då, lite småsurt faktiskt men ändå skönt att få komma tillbaka till skolan.
Men ja, vad händer nu då? när det är helg och allt?:)
Jag ska ialla fall snartiväg till kim och sova där inatt, känns skönt.
Slippa åka hem igen och så..
Men imorgon blir det troligen bio med sandra om allt är som planerat:)
Vi ska se 2012, som alla andra verkar ha redan sätt, haha. Var den bra isåna fall?
Men det blir nog bra med det också.
Nu kommer jag ju inte kunna blogga innan jag somnar och så.. om jag inte tar kims dator och skriver lite sen men annars så hörs vi imorgon när jag kommer hem, det lovar jag. Hare bra.
Missa inte idol idag heller! Fast det kommer nog jag göra;( skitsamma. Kim är viktigast!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0