trött malin

Hej:)
Jag fick inte chansen att låna kims dator igår, båda var trötta och somna rätt tidigt och det var skönt att sova ut haha:)
Men sen i morse ringde mamma och frågade om vi ville hänga med till linköping för jag skulle lämna in mobilen för den r sjukt seg och behöver upptaderas om (?)
Så nu kommer jag inte få tillbaka den på typ några veckor;(
Aja kim följde inte med in för han skulle plugga?
Ah iaf vi käkade lite och sådär. Mamma köpte en julgran åt mej typ? asså en sån som lyser i fönstret, kan ju ta kort på den... brb



sådär ser den ut:)
bättre än en ljusstake tycker jag.
Men iaf sen åkte vi hem och nu sitter jag här.
Skulle ju egentligen på bio ikväll men jag får/kan inte;o
Får la vara hemma I think...
Men vi hörs senare nu pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0