Jag har kommit fram till en sak..

Dom här två veckorna som jag har varit på strömsborg har jag ialla fall kommit fram till en sak.. och det är att jag aldrig vill bli gammal.
Usch, det är jätte trist att se dom sådär faktiskt.
Men iallafall jag fick en tant på min avdelning att skratta idag och gå på någon grej och lyssna på julsånger. Hon brukar nämligen aldrig vilja gå ut på sådant. Men jag frågade och sa att det kanske skulle vara roligt för henne och sådär så hon hängde med:) och hon tyckte dom sjöng fint och att det var roligt att träffa folk så efteråt. Det var ju bra faktiskt.
Idag blir det att vara med kimmen troligen. Ska nog be pappa skjutsa mig för jag orkar inte ta mig dit på något annat sätt hehe.
Men det blir nog mysigt det med.
Och imorgon så sover jag hos kimmen med, ännu mysigare och jag får säga hejdå till dom kära tanterna haha.
Men jag kommer ju tillbaka i vår sen och har praktik på samma ställe, men då blir det fyra veckor där, så då får vi hoppas på andra saker att göra med dom. Eller att jag får göra lite mer och så vidare.
Men det blir nog bra.
Haft en bra dag?
Nu ska jag ialla fall dra mig så vi syns ikväll. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0