5 november

Och vet ni vad, imorgon är det FREEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAG!!! tjockt skönt asså:o
Älskling kommer tillbringa dagen och natten här hemma hos mej då, gött!
Men iaf idag hade jag ju utvecklingsamtal somsagt och det gick väl bra ändå så ja.. det funkade.
Engelska läxa tills imorgon men jag känner att jag orkar inte, jag är jätte segoch vill att det ska vara fredag nu!!!!!!

Hehhe, idag var jag med sandra och nina och dom kom till mej med presenter.. bilder imorgon eller ngt.
Sedan drog vi til stan och jag köpte lite..bilder imorgon eller ngt, haha
aja nu ska jag inte störa er så mkt mer faktiskt..
tjockt ont i ryggen har jag:(((
Aj jag behöver nog ta och sova eller först...... FRIDA!
ciao.


älskar älsklings kimmen mest av allt i hela världen! You are the only one for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0