4 novemeber

Hej på er!
Den som läser..om någon läser.
Iaf idag var jag i skolan då , jobbigt.
Men det är väl bara att bita ihop.
Massa plugg,kalendern är fullproppad.
Hinner iaf träffa Kim, det är typ bara han jag träffar så..Ni fattar att det svårt då om jag inte kan träffa er ibland för kim går ju såklart före eftersom han är min pojkvän och sen har jag massa plugg och då menar jag verkligen massa, herrgud jag har utvecklingsamtal imorgon och jag kommer vara dödad.. detta suger!
Men iaf har varit med Kim idag. <3
Bonde söker fru på tv:n haha, kollar lite på det nu medans jag ska börja plugga men det går åt helvete.. jag fattar inte, jag orkar inte, jag vill inte, eller jo men jag orkar inte!
Jag är bara trött efter en dag i skolan och dom vill att man ska plugga hela dagarna, man får ju för fan ingen fridtid, vi har mer plugg än natur:o
Men iaf nu ska jag plugga sen så ska jag sova! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0