25 november

Hej.
Nu är jag här, och jag fixade nyss ihop en snabb header så jag får väl ha den ett tag nu framöver.
Kommer ju tröttna efter en vecka eller två på den men skitsamma.
Någon får hjälpa mej någon gång att fixa en bättre. heh?
Jag har sovmorgon till klockan tolv idag, eller jag börjar inte jobba förens dess. Det är ju rätt slappt.
Men jag jobbar till klockan kvart över nio ikväll och det känns ju lite segt faktiskt.
Men jag sitter här i min nya säng och mamma kom hem nyss och mormor. Dom har la typ varit och handlat:)
Vad händer för er idag då?
Mej blir det ju somsagt praktik hela dagen nu framöver..
Börjar om en timma och det känns ju också lite segt, hah.
Men jag överlever väl eller ngt.
Ska äta något nu och lite så sen ska jag väl dra iväg eller så.
Men vi hörs ikväll när jag kommer hem...?
pussar

Kommentarer
Postat av: kim:)

hunvakt åt lea och chippen;D

2009-11-25 @ 11:04:35
Postat av: sandra

fin header:) malin är sööööt :D

2009-11-25 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0