24 november

Hejsan!
Jag är tillbaka, jag kunde inte hålla mej borta förstår ni.. heh.
Men nu kommer jag försöka skriva varje dag och ni får hjälpa mej genom att kommentera lte då och då, så det blir roligare, okej?:)
Men vad har hänt under tiden jag har varit borta då?
-Nja, inte så mkt faktiskt..inget alls typ.
Eller jo, jag är ute på praktik nu och det är la ganska bra på min praktikplats.
Jag är på ett älderboende här i Motala som heter Strömsborg, ja det är så att alla etter måste ha sin första praktikplats på ett älderboende, det är alltså inte jag som har valt det själv.
För då skulle jag nog inte välja det.
Men det funkar och tanterna och gubbarna är snälla mot mej. Dom flesta i alla fall.
För mej och Kimmen fungerar det bra också, vi hade fem månader i söndags så grattis till oss i efterskott!
Jag älskar verkligen den killen och jag tror jag har hittat den rätta redan nu, han är bara helt underbar.
Men vad händer och hur mår ni då?
Håll i er för jag lär komma tillbaks kan jag lova..så tills dess haré bäst.

Kommentarer
Postat av: sandra

bara för jag är bra o läser din blogg :)

2009-11-24 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0