12 och 13 november

Sorry för dålig uppdatering igen men det får ni leva med faktiskt(a)
Jag har äntligen varitmed kimmen idag igen och igår:))
Fick ny säng idag med och den är jätte gosig speciellt om kim är i den, hah!
Och det snöar ute just nu så jag och kim kastade våran första snöboll i år typ nyss. Det är alltid nice!
Vad händer för er då?
Jag själv ska nu ut på praktik i två veckor så jag slipper allt plugg och sådant tråkigt.
Jag har egentligen inte så mkt att säga det är därför jag glömmer att blogga för jag vet ändå inte vad jag ska säga/skriva! så ni vet.
Men nu ska jag ta och sätta på en bra film och sms:a och gosa i min säng(inte så alltså) haha, hare bra till vi syns nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0