10 och 11 november

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
för att jag inte skrev igår. Men jag var i Linköping hela dagen ungefär.
Vad gjorde Malin där?
- Jo, min kusin bor där så jag och min mor, mormor och moster drog in dit och checkade förbi IKEA och ikano och så vettni!
Så jag hittade en säng jag ville ha som vi troligen ska köpa på lördag om allt blir som planerat..
Sedan köpte jag ett par jätte super duper sköna skor från din sko

Dom ser lite muppiga ut men man vänjer sig och jag trivs jätte bra i dom(a)
hihi..dom är ju jätte söta hah!
Men efter vi hade gått runt lite där då så drog vi hem till min kusins lägenhet och då skulle hon dra till stallet så vi var branvakt åt melvin:)
Tyvärr inga bilder sen dess.
Men sen kom vi hem ungefär vi nio tiden och då låg min mobil på mitt bord , ubeeer glad eller ngt.


Sedan kommer jag ju bli ännu gladare när jag får min säng:))

Men idag var det skola och jag hade prov i vård och omsorg och det gick ganska bra ärligt talat.
Skulle vara med kimmen idag som jag inte träffat sen i lördags men jag får inte tag på honom:((
VART ÄR DU KIMMEN???:(
Men jag ska iaf duscha nu så får väl se om jag får tag i honom vilket jag hoppas.. men han och jag får väl helt enkelt ses imorgon ist då..vi drar ju jämt på det så. Men ah iaf<3

Det blev ett långt och bra inlägg idag som ni kanske gillar, ska fortsätta så, pusshej.
Släng in en kommentar också!!

Kommentarer
Postat av: kim :)

jag är här bby :D<33

2009-11-11 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0