nytt inlägg och det gillar ni väl?

go'morgon
va är inte en härlig sommarmorgon utan frukost på sängen, jo idag kom lilla mamma in med det, så jävla gulligt:)
nu är ju frågan som vanligt "vad händer idag då?"
- Jo, jag ska ta och slänga i mej lite mat snart sen trampar jag med min cykel upp till josefin och sedan är där hela kvällen och natten för senare sen imorgon bitti ska vi upp tidigt och åka till linköpings sjukhus som ni redan vet.
jag lär ju vara trött, men men vad gör man inte för sin bästa vän liksom?

ne nu ska jag och familjen käka lite pannkakor, pappas pannkakor (älska) <3

PUSS PÅ ATT JAG HAR DEN BÄSTA FAMILJEN I VÄRLDEN!


Kommentarer
Postat av: kim:)

och du ska va med mig med (A)<33

2009-06-28 @ 13:48:04
Postat av: Josefin(:

naw , älskar dig malin<3

2009-06-28 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0