man får ju aldrig nog?

nej det får man ju inte av sin blogg, haha!
ne men jag ahr typ tråkigt och har precis försökt byggt upp våran nya inköpta grill som mamma köpte nyss med min bror , och jag skulle bvisa att jag kunde bygga upp den men haha jag satte typ allt upp och ner.
haha men idag blir det i alla fall att vara hemma och ha lite mys med familjen?
typ grilla och käka jordgubbar sitta ute tills solen går ner, in och kolla på film och käka chips och så vidare, det blir väl typ bra:)
men jag saknar kiiiim  <3
träffar han imorgon hoppas jag.
sen på söndag blir det ju att sova hos josefin och gå upp tidigt på måndagen för att åka till linköpings sjukhus.
JOSEFIN, du kommer fixa det, det vet jag. och jag lämnar dig aldrig,defenitivt inte som det ser ut nu, du behöver nog en sån vän som jag(a)
ne nu ska jag ta och spela lite sims som jag hatar men haha det kanske är kul.

SES IMORGON OCH HA EN BRA FREDAGKVÄLL UTAN MIG!

Kommentarer
Postat av: kim:)

saknar dig med malin :(<3333, men vi får ta och träffas imorrn <333;*

2009-06-26 @ 14:12:16
Postat av: kim:)

jag saknar dig med malin:(<333, men vi får ta och träffas imorrn och hoppas på en bra lördag tillsammans? <333:*

2009-06-26 @ 14:14:53
Postat av: Josefin(:

Naw, jag älskar dig malin, du är den bästa vännen man kan ha<3 de kmr nog gå bra, hoppas! kmr aldrig lämna dig heller, du är den bästa vännen jag har, du är som en syster för mig<3 ily<3

2009-06-28 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0