30/6

hejsan hoppsan, piggare idag än igår, var fettigt trött igår efter en hel dag på sjukhuset.
hade hunnit med mkt igår faktiskt:)
- tappa bort pengarna
- svimmat
- skämt bort mej helt
- och umgåts med jossans mamma hela dagen:)

men men , jag svimmade för att jag träffade jossan efter operation precis och ingen luft knappt där inne, och folk som spydde och hade inte sovit något heller eller ätit och druckit så det var ju inte konstigt.
läskigt vare iaf.
men jag måste verkligen äta mer, jag känner det själv!

nå vad har malin gjort idag då?
jo varit med dom som jag alltid är med, gissa?
eh kan väl säga då :)
jossan
rasmus
jimmy
victor
älskling såklart<3
och vad har vi gjort då?
jo vi har tittat på när kim har fixat sin moppe eller vad det var haha;D
sen vidare till jerusalem eftersom dom tältar där just nu haha, knäppisar:)
men jossan och jag ska dit imrogon bitti och väcka dom, mohaha!
men ni får ha det så bra så länge så skriver jag imorgon.

PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: kim:)

jag vet ju nåra som inte lyckades komma och väcka oss ;)<33

2009-07-01 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0