26/6

jag är redan här och den är över tolv så det är en ny dag och alla tjatar om att michael jackson är död och jippi nu slipper vi se den fule fan!
ne men vad jag är dryg, folk kanske blir rädda, och jag som ska bli polis, då är det ju johan som står och skakar varenda gång jag åker förbi med snutbilen, right? haha ne nu ska man inte vara taskig:)
men men, igår som det var haha eh låter cp men ändå, vi var inte ute med båten för krille fick tydligen inte ;o
så jag och jossan badade och va med sandra sen drog vi till mc donalds och typ dom käka sen kom kimmen:)
senare sen kom typ jimmy, johan och jacke. och lite koffe och emil då men men!
var la kul, men jag avr bara lite sur/tyst och trött!

aja ne nu ska jag slagga och sms;a
SES!


<3

Kommentarer
Postat av: kim:)

söt är du malin <33:)

2009-06-26 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0