25/6

hejsan hoppsan jag hatar verkligen att skriva hej på något sätt för om man bara skriver hej så blir det så tjatigt.
eller vad tkr ni?
eh varför fråga en fråga ingen kommer svara på den ändå.
snart blir det att käka maten som jag och mamma har lagat till hela familjen vi är ju så lyckade, haha!
den blir säkert jätte god även fast jag inte alls är sugen på att äta längre.
sen blir det att dra ut med båten med sandra, krille, jossan och rasmus.
kanske träffar kimmen sen också vem vet:)
nej nu måste jag dra så inte maten brinner upp

have fun in the sun !

Kommentarer
Postat av: kim :)

så klart de inte blir uttjatat med hej ju älskling:)<333

2009-06-25 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0