22/6

Hej.
just nu tänker jag bara på varför har jag blogg för?
jo, för att alla andra har det?
eller varför ska alla alltid var som alla andra för hela tiden?
men skitsamma nu har jag blogg i alla fall.
jag tänker nog inte blogga varje dag så det får ni leva med, jag har annat för mig.
som vad?
jo, jag har sommarlov och vill helst umgås med folket, speciellt kim!
och sen så jobbar jag ju eller "jobbar", får väl se hur det blir med det.
men nu ska jag försöka hitta någon som kan hjälpa mej fixa min blogg lite för den ser ju förjävlig ut.
så ha det bra tills vi ses igen:)
haha, jag suger verkligen på att skriva sånt här, och varför göra det när ingen kommer läsa det här ändå?
eh skitsamma jag gör ju detta för min skull inte för alla andra right?
fan va dryg jag är, nej nu ska jag sluta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0