slaggis time

Här igen och jag kan inte sova så nu ska jag fan ta och skriva vad jag verkligen tycker!
Jag är otroligt trött på att vara den som är i mitten hela tiden som ni kanske vet, eller okej det kankse ni inte visste men ändå, och varenda gång folk bråkar med varandra så kommer dom till mej och säger exakt samma sak och jag är skapligt trött på att höra det, speciellt TVÅ gånger dessutom, och dom två som läser detta kommer fatta att det handlar om dom men asså jag vill ju fortfarande vara kompis med dom såklart men jag ät trött på att ni kommer till mej hela tiden, så egentligen är ju det ända sättet att lösa erat "bråk" är att prata med varandra så, liksom face to face för jag kan typ inte göra något, det är ju bara ni som kan reda ut det.
Och om victor(oj sa namnet) ens läser min blogg så kommer han förstå hur jag känner nu om jag skriver det kanske,
liksom ända sen jag träffade kim vilket jag inte ångrar! så har han skitit totalt i mej. Som om jag inte får ha någon kille eller vad, asså du typ skiter totalt i mej den enda gången du typ snackar med mej är när du bråkar med josefin, och jag vill inte vara den som bara kommer i andra hand. asså jag fattar att du inte visar lika mkt nu när jag har kille men du kan väl fortfarande prata med mej och så vidare som en vän? för jag vill verkligen inte förlora dej som det pågrund av att jag har skaffat mej en kille, typ som att jag tillhörde dig;o
men du har ju tjej och jag vill ju med vara lycklig. och kim gör mej verkligen lycklig och jag känner mej otroligt glad varenda gång jag är med honom.
Men det jag vill komma fram till är att jag inte vill va den som kommer i andra hand. Bara för att ni bråkar och så vidare. Jag vill inte ha något med det att göra! klart man vill hjälpa er, men det ni bråkar om är så jävla onödigt så jag pallar inte lägga mej i för det enda ni kan göra är somsagt att prata med varandra.. jag gör saken inte bättre eller sämre.
aja nu ska ni slippa läsa mer för nu ska jag slagga. men en sak till bara att JAG ÄLSKAR ER, och det menar jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: jossan

malin jag är ledsen att du kmr i mellan, men du är den enda som verkligen vet hur jag känner och tkr, så de känns svårt att gå t nån annan, du är liksom som en syster för mig. hade jag inte haft dig vet jag inte vad jag skulle gjort när jag har mina problem med victor. liksom även om jag snackar öga mot öga med victor så känns de inte okej, de känns som jag måste prata med nån mer för att må bra, men jag lovar att försöka att inte kma t dig hela tiden om du inte vill de för jag vill verkligen inte förlora dig. för älskar dig över allt annart i stort sätt.

JOSEFIN DAHLSTRÖM ÄLSKAR MALIN ADOLFSSON

2009-07-15 @ 13:30:54
Postat av: kim :)

älskar dig med malin ;*<333

2009-07-15 @ 14:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0