malin är klad

heh japp malin är klad så vill du vara med i hennes kladklubb, man får gratis kladklubbor där(a)?
haha nevars, men tapeterna blev superbra fast inte riktigt klart än, men imorgon blire precis klart. sen fattas det bara lite nya saker som jag ska köpa så nu ska jag sätta gång och kolla lite i IKEA katalogen.
älskart!
Min bror är typ avis så han ska också göra om sitt rum, fast han ska måla om det, haha man får ju se hur det blir.
jahapp, imorgon har ju jag och kim somsagt en månad, men jag tänker inte skriva precis något jätte stort för han vet vad jag tkr, och det räcker med att bara säga att jag älskar honom mest av allt<3
hehe, sen imorgon ska jag nog träffa jossan och kanske kim, hoppas jag på:) (om han kommer hem) 
Men tills vi ses nästa gång så får ni hare bäst för det ska jag ha, genom att njuta av mitt halvklara rum och kolla i hela IKEA katalogen. Puss!



KIM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0