kim mikkola

Nu hade jag tänkt att skriva om kim, okej vad jag än säger så kommer jag säkert ändå bara fram till en sak och det är att jag älskar honom mest av allt.
Känslorna till honom är obeslagbara och jag kan inte skriva det i ord.
Men jag kan ju alltid försöka.
Okej,varenda gång jag hör namnet "Kim" så blir jag otroligt glad och kan inte sluta le.
Jag ler till och med nu.
Jag har blivit sårad några ggr, och jag är rädd att det ska hända igen och det hoppas jag inte för då skulle jag inte klara mig. Jag klarar ju knappt att vara borta i från Kim en dag. Hur fan ska jag klara mig när skolan börjar?
Men tur att vi inte börjar på samma skola för då skulle jag inte kunna koncentrera mig.
Men ändå jag kommer typ dö och panik sms:a hela tiden.
Men iaf nu ska jag fortsätta.
Vad som än händer kommer du (Kim) alltid finnas i mitt hjärta, jag älskar dig nu och föralltid.
Liksom man glömmer aldrig någon man älskar. Och man kan heller aldrig sluta älska någon sådär.
Och det kommer jag verkligen inte göra.
Asså ni ser, det enda jag kommer fram är att jag älskar Kim.
Men det kankse är det enda som behövs.
Jag kanske inte alltid är den han har drömt om?
Men ändå jag är mig själv? right?
Jag älskar kim , kim kim kim kim kim kim, jag skulle kunna dö av glädje(a)
Nej nu ska ni inte behöva läsa mer,men jag skulle kunna skriva hur mkt som helst och det skulle inte ens få plats här.
Men jag älskar dig (kim) och jag vill INTE förlora dig!
Malin hjärta Kim föalltid<3

Kommentarer
Postat av: ballen=)

"Och man kan heller aldrig sluta älska någon sådär. "



Men lilla gumman , man kan inte älska nån efter en månad heller :S Det är hur sjukt patetiskt som helst . Och likadant med : FÖRALLTID<3333 usch...

2009-08-10 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0