hiss och diss

hejhej, nu väntar jag på att kim ska logga in(a) saknar'n:(((
men idag har jag iaf solat solat solat, sen grillat och så med mor och far sen så mötte jag sandra då gick vi till jossan och typ hade kul haha;D
men men vi kör en hiss och diss innan kim loggar in:)

HISS;
solen, solen får äran till att vara min hiss haha;D lät kul, men nu har nämligen sommaren kommit tillbaka och jag älskar det:)
DISS;
din mamma skämt, jag hatar dom/det.
det kan förbli min diss föralltid, för det är så sjukt löjligt.
tänk den som inte har någon mamma, och man säger "din mamma skämt" till den, då får ni fan skylla er själva:O
så död åt din mamma skämt!


ha en fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0