30/7

jahapp då har jag kommit hem från göteborg då:)
det var ju rätt trevligt där nere eftersom jag hade med mig en riktigt bra vän.
liseberg var ju för roligt, haha! lite skämmande ögonblick bara.
jag tog faktiskt inte så mkt kort som jag trode jag skulle men jag hann typ inte:)
hade ju mobilen i väskan hela tiden.
så jag har sovit hos jossan i två nätterna då:)
hihi.. saknat kim har jag ju också hunnit göra.
Men nu får jag för fan ta tag i bloggen för den kan ju inte se ut så här..
får väl försöka fixa skiten! annars funderar jag på att byta till en annan blogg sidan.
Säkert mkt lättare att fixa där liksom för här är det ju bara massa jävla koder och jag fattar typ ingenting.


Vad har hänt idag då?
Nej ingenting har kollat lite på one tree hill (vilket jag älskar)
och nu håller pappa på med säsong 4, oh fyfan vad spännande det är, har redan sätt det en gång men ändå kommer inte ihåg så mkt.
Men nu ska jag typ kolla runt lite och typ kolla på någon film kanske innan det är klart för det tar typ en timma och bränna skiten och shit-.- :)
men vi hörs imorgon pusss

/ eran egna one tree hill nörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0