23/7

Hej hopp jag hann tyvärr inte skriva något igår för jag kom hem typ vid ett så jag gick och la mig dirr.
Men nu är jag här:)
heh, vad hände igår då?
hmm.. Jossan, Victor och Rasmus kom hem till mig och kollade in  min nys tapet, och jag vet att ni med vill se den så det kommer bilder i slutet av inlägget:)
Aja dom kom hit iaf sen drog vi hem till Jossan och sen vidare till donken, till Kim. Träffa han en stund<3
Och sen drog jag och Jossan till Alexandro , sendan kom min bror ditt och lite så:)
Sen drog jag och Jossan hem till henne och hämtade hennes cykel och då drog vi ner till mc donalds igen sedan då träffade vi Emil, då drog vi till södra och där va: Dennis, Danne, Danne, Jennie och Lollo:)
Sen drog jag och jossan till shell och skulle pumpa hennes däck, haha så lyckat så vi fick cykla med punka in till stan och då kom Toni och sen någon Emil en stund. Sedan efter det drog Jossan och jag och träffade Jacke och då gick vi och köpte cigg (jag vetintressant, men jag har tråkigt) Sedan efter det så cykla jag och Jossan hem till Krille och där va: Victor,Rasmus, och Krille, dom lanade-.-
Sen vid typ halv ett så skjutsade Jacke hem mej:)
Sååå.. sådär såg min dag ut i går.
Idag får vi la se vad jag hittar på för kul senare sen.
Men dåhörs vi inatt eller nått. Vilket är imorgon:)

Puss


mitt rum nu typ.


mitt rum lite innan det var klart.


väggen


andra väggen.
Får duga så, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0