16/7

Hejsan svejsan, klockan äröver tolv och det är en ny dag, "igår" var jag med jossan, sandra och linda sedan träffa vi kimmen en liten stund sen senare drog vi till donken och käkade.
jag ska nog börja ta bilder varje dag sen ska jag ladda upp nästan alla bilder jag har tagit under en dag, asså inte för många då:)
men några stycken till exempel vad jag har på mej kanske. och vad jag typ har gjort under dagen:)
som en sammanfattning av de hela fast lite i bilder och sen text såklart.
Nu ska jag ladda upp lite grann..




















det d´är var allt för mej, ses senare idag. pusss!

Kommentarer
Postat av: kim :)

älskar dig bby :)<3333

2009-07-16 @ 00:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0