14/7

hejsan svejsan här sitter jag och nördar låtar med "nathan and haley" haha rätt så kul:)
och det finns faktiskt rätt gulliga och fina låtar(a)
umgåts med kim, victor och jossan då idag/kväll,
LÄS OM NI VILL!

Josefin Dahlström;
du är som en lillasyster för mej och kommer nog alltid att vara.
vi håller ihop det bara är så.
det skulle inte alls vara kul utan dig.
vi har haft våra bråk men vi kommer alltid över det och jag ärglad över det.
vi har ju liksom en framtid tillsammans.
du och jag, det kommer alltid att vara så, vad som än händer.
om du skulle dö i en bilolycka eller vad som helst skulle jag välja mellan två saker, första är att jag skulle redan vara hos dej på några sekunder eller så skulle jag verkligen leva för din skull. Men om jag fick dom två sakerna att välja mellan när det gäller dig så skulle jag ta att jag skulle vara hos dej på några sekunder, lätt! För somsagt lever bättre med dig än utan!
you and med, always and forever.
<3
Victor Lövstedt;
Du din lilla filur nevars, du är alltid där för en. om jag för dig typ:)
glad att jag har dig vid min sida.
utan dig skulle nog allt kännas så konstig.
du är ju liksom tillsammans med josefin så det är klart vi hänger ihop och det gjorde vi ju redan innan.
men jag älskar dig nästan som en bror och du är min bästis, och kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
<3
OCH NU KOMMER JAG TILL DEN VIKTIGASTE:
Kim Mikkola;
Du är allt.
du har mej nu, och för alltid.
Det är nog du och victor som gör att jag och jossan håller ihop också.
och hoppas verkligen inte att vi kommer "glömma" varandra nu när skolan börjar.
du är ju ändå min pojkvän(a)
och jag älskar dig, skulle inte klara mej utan dig.
"sommar utan sol är som jag utan dig"
men iaf du är bäst, näst efter mej då:)
älskar dig din mupp<3

Puss och godnatt , okej jag ska sova kanske om 2 timmar(a) men ändå PUSS!

Kommentarer
Postat av: kim :)

naw, älskar dig med bby, och såklart vi ska fortsätta träffas och allt när skolan börjar:)<333

2009-07-14 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0