lite smått jul in picture




Detta var ju då min jul ungefär..och vet ni vad?
Jag har fått ordning på kameran nu lite så skulle ju kunna ta bilder på det jag fick i julklapp imorgon..dels är 300 spänn använda men ändå:)
Det kan jag lova och göra imorgon.

Så vad hände idag sen då:)?
Jo..jag gick ut med bergqvist en stund.. gick och gick. Sedan kom vi fram till ett hus där Affe stack ut huvudet genom fönstret hah. så dom följde med oss ut (han och en tjej)
Sedan gick vi typ tillbaka och då gick jag hem.
Då sms:ade kim och sa att han kunde komma.. så då gjorde han det.
Typ glodde på one tree hill sedan gick vi ut en liten stund. Sedan drog han..som typ var nyss.

Lite små rolig dag eller ngt.
Nu ska jag nog ta en kopp te och kolla runt lite på nätet. Vi hörs imorgon.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0