julklappar


av farmor och farfar, och sen 500 av dom med.

av kimmen. ni får vända på huvudet.

plattång av mor och far.

fick presentkort på gina från kims mor och systrar. då köpte jag denna som jag sen hade på julafton.

fick den här av mormor.

den från kim. men det var väl typ i halvårspresent? <3

klocka från mormor.

biokort från kims mor och hans systrar.

500 av mor och far, presentkort på JC(-.-) med 500 på av mor och far.
500 av farmor och farfar somsagt.. men köpte upp för 300.
sedan fick jag 200 extra av mormor. Om ni fattar?

den av mormor.

tröja av mormor.

och det där har jag köpt för dom där 300 :)
tights-gina 100:-
tröja-gina 200:-

Det var det. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0