go'kväll

Tja!
Nu funderar jag på om jag ska ändra design på min blogg och fixa ny header.
Jag har ändå inget bättreför mig så jag tror det blir så..
Så dom som läser min blogg tycker jag ska kommentera sen hur den blev och så:)?
Nu kommer ju säkert ingen kommentera bara för det hah!
Men jag får väl vänta och se.
Har i alla fall umgåts med bästa Kim ikväll nu..
Kollade på one tree hill som vanligt. Vi kommer inte så långt med avsnitten faktiskt haha!
Men sedan drog vi ner till Ica och köpte chips och dipp:)
Gött vare la, tyckte kimmen heh.

Jag ska nog upp skapligt imorgon och hinna en sväng till stan, får se om jag hittar något fint:)
Hoppas vi på..jag ska iaf kolla på en present till Ida och till Johan.
Kanske hittar något till Kim..vem vet.
Tror jag kommer dra dit själv. Känns mkt bättre typ. Men ensamt. hah
Men nu ska jag fixa till bloggen lite då, så vi hörs imorgon bitti. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0