godmorgon

Godmorgon bloggen.
Sovit gott har jag, har ni?
Vaknade ungefär vid elva av att kimmen sms:ade och frågade om jag var vaken:)
Och det var jag ju då.. heh
Snart ska jag nog gå upp ifrån sängen och fixa iordning mej lite ifall att kim kommer snart, om han gör det.
Sedan ska jag ju ta kort på alla mina julklappar..som jag har lovat så jag lägger väl upp bilderna ganska snart.
Kanske ska till stan idag då..bara kanske. Om Kim vill:)
Vi får se hur det blir med det.
Nu hör jag att mamma tjatar om att hon vill spela kort med mig så får väl hinna med det också heh! Så söt.
Men jag ska nog rusa upp nu och klä på mej och platta håret I think sen ta bilder.. och efter det lägger jag nog upp dom så jag återkommer ganska snart.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0