annandag jul?

Hejsan.
Jag har tyvärr inte skrivit på jäkligt länge..
Jag har tröttnat.
Och det känns som att jag kommer göra det snart igen men jag sa väl försöka lite här igen:)
Det kan ju bli roligt..kanske.
Men iaf, min jul har väl varit bra. Eran?
Jag och Kim har det bra..vi har nyss kommit förbi våran halvårsdag och det känns superduper bra.
Känns som vi kommer vara tillsammans livet ut.. hihi. Om inte, väldigt länge i så fall. <3
Jag har iaf firat jul med farmor och farfar idag så jag fick lite pengar igen och det kan behövas för redan efter drog jag till stan och mötte sandra och köpte en tröja och ett par tights. Det behövs.
Fått väldigt fina saker har jag ju med nu i jul. Men juste, jag var ju med och bestämde.
Eller inte det jag fick av kim, men ah.. det var sött av han tycker jag.
Snart ska väl jag och han dra till stan med någon gång så han kan få vad han vill.. eller han har ju redan mej men haha. Han måste ju få något av lilla mej med:)
Men det blir nog bra med det.
Nu ska jag glo klart på tv sedan var social med kim sen blir det nog att sova, för är lite trött nu efter julen.
Men vi hoppas väl på att vi hörs imorgon.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0