vadstena today

hejsan, nu har jag kommit hem från vadstena och det var såå grejjt det kan bli, bara umgås med dom som jag trivs med bäst näst efter kim då hehe(a)
ah men men det började regna lite på slutet men ändå var det enormt trevligt:)
jag har inhandlat fem nya böcker så snart ska jag sätta mej och läsa och jag lovar jag lär ju läsa ut en bok idag, haha känns som jag inte har läst på JÄTTE länge:( jag saknat lite;D kalla mej boknörd om du vill för jag är en!
hih, tog lite bilder idag tror jag så ska bara lägga in dom på datorn, så laddar jag in dom på detta inlägg så hang on,

back!
hihi det blev en omgjord bild som vanligt, puss och kjam!


höhööhööhö.

Kommentarer
Postat av: jossan

glass(A)

2009-08-13 @ 19:01:41
URL: http://mariajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0