OTH

Här sitter jag och kolla på?
-ONE TREE HILL!
ofc, fast det är lite tråkigt nu för nu är dom vuxna:(
hehe!
Men vad gjorde jag nu då idag?
Jo jag umgicks med Sandra och Nina sen efter det kom Jenny också och Nina gick hem för hon skulle va med Bella.
Då gick jag, Sandra och Jenny till Josefin och sen då skulle Sandra hem så då kom Emelie med sin "bil" hihi:)
Sen senare kom även Linda.
Och då bestämde vi att någon gång i veckan ska vi till klinten och bada och sådär.
Blir nog bra.
Vad har ni själva gjort idag?
Men nu ska jag kolla på OTH och lite så.
Så vi hörs imorgon , GONATT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kan väl vara snäll och komentera lite lilla oth nörd jag har vait me dig men be din pappa att bränna ut oth säsong 6;D

2009-08-02 @ 23:42:58
URL: http://mollermin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0