kvällsbloggar

Nu har det gått ännu en dag.
Idag blev det inte att vara med någon, bara vara hemma och ta vara på tiden, man kommer ju aldrig ha ett sommarlov efter nian en gång till liksom.
Jag tog en promenad förut och det var fan skönt att komma ut lite och bara tänka lyssna på musik och bara gå och se vart man kommer någonstans.
Gå själv också :)
Fick syn på lite grodor, fan va söta;o men stackars dom ändå :(
försökte rädda liv på många men dom stackarna blev päkörda.
Nu har jag tänt lite ljus och myst till det, sett klart på avsnitten jag har av one tree hill så imorgon fixar pappa nya, I hope!
Ne nu ska jag kolla runt på olika bloggar och lite så, så vi hörs imorgon.
good night and sleep tight , heh


nu ska jag snacka med älskling, kyss!


Kommentarer
Postat av: kim:)

pusss på dig :D

2009-08-11 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0