haha konstig dag

Heeejjj!
Efter jag hade ätit idag så cyklade jag ner till stan för där var Josefin och Becca.
Sedan så kom Josefins föräldrar dit då skjutsade dom hem Becca sen oss till Josefin med min cykel (a)
Sedan kom jag och Josefin på sjuka idén att samla pantbrukar så vi gick ut för att skämmas ihjäl..HAHAH
Sedan då kom vi på att vi kunde plocka blåbär och hallon och sälja till typ min mormor och hennes tror jag det var:) och hennes granne, haha vi vill känna pengar om ni undrar.
Hah, sen ska vi typ sitta på torget och sälja gammla kläder som vi inte vill ha tror jag det va, haha!
FÖRÖVRIGT ska Josefin och jag tälta på min baksida på fredag efter vi har träffat allihopa:)
Kul i jul, haha med tanken på det så längtar jag som fan till julafton;o
Konstigt nog.
Imorgon ska jag till skänninge med mor min, haha upp tidigt och duscha!!! hihi
Så jag tror inte jag hinner sitta vid datorn innan imorgon så ska skriver väl när jag kommer hem därifrån :)
Sedan efter imorgon har jag och Josefin bestämmt oss för att vi skulle ut och springa får se hur det blir med det.
Nu ska jag nog vara lite över social på msn och bdb sen så ska jag nog ta och sova gött(y)
Låter som en bra idé!  GUUUD va många idéer jag har hittat på idag och Josefin:)))
GNAJJT PÅ ER SÖTNOSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0