9/8

Hejsan hoppsan idag äre fint väder som alltid, eller dom senaste dagarna har det ju varit fint väder.
Och hoppas på det när skolan börjar med.
Fast då äre ju typ höst snart:( men men då blire nya höst kläder och det gillar jag:))))
Min garderob lär blir snyggast, nevars!
Nå vad händer idag då?
Jo jag ska vara med JENNIE, som jag inte har varit med på sjukt länge, vi som var ungefär varje dag förut, miss u gumman!
Men men och vi ska nog till kimmen kanske, min hjälm är ju där :)
Men jag vill träffa han med såklart.
Det är sjukt varmt ute och jag funderar på som sandra att sätta mej i kylskåpet:)hehe
Men nu ska jag nog dra mej för snart blire pizza med familjen sen kommer jennie pennie hit ;P
så vi pussar på det *puss*

Kommentarer
Postat av: Naima



Hej på dig =)



Jag har några Viktiga frågor pågång

och ifall du vill delto och ge vettiga svar,flera frågor o.s.v. kan du söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se

Läs, se , tänka efter och kommentera gärna



Puss & Kram // Naima

2009-08-09 @ 14:43:48
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Naima

Amen va fiint att höra ;) <3

Jätte gärna och lovar följa din blogg med blogloviv och det ska jag göra genast nu ;)

men sötnos



Jag har några viktiga frågor pågång

ifall du vill delto och ge vettiga svar, flera frågor och så vidare så är det bara söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se och skicka en kommentar

Ifall du har nåt viktigt att säga och vill vara anonym så funkar det , lovar ge ändå svar



Kram // Naima

2009-08-09 @ 15:35:06
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0