4/8

Godmorgon!
Det blev ett väldigt kortinlägg igår då.
Men jag var verkligen hur trött som helst.
Förlåt för det.
Men när jag skulle kolla på one tree hill igår så verkade det som att det inte ville fungera så ska nog säga till pappa om det snart.
Jag vet inte ens om han är hemma förresten. Har inte varit utanför mitt rum än.
Men men..
Ska väl äta frukost snart med sen kommer Nina till mej:)))
Och jag vill säga förlåt till josefin eftersom jag blev så sur igår, vi båda gjorde la fel.
Orkar inte prata om det. Men du är iaf min bästa vän <3
Såå hmm vad händer idag?
Jo jag ska tillbringa den med Nina som jag inte har varit själv med sen skolan;o Tro det eller ej.
Men nu måste jag fixa mej och lite så innan hon kommer serrni.
Skriver ikväll eller något, PUSS & KJAM

Kommentarer
Postat av: jossan

det är jag som ska säga förlåt, jag var en idiot :(

2009-08-05 @ 11:46:15
URL: http://mariajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0