28/8

go'kväll eller något,
idag blev det ju skola som vanligt då, trevligt med mina brudar igen:)
sedan typ vid ett drog jag och ida hem till mej sen så vid två drog vi på studiebesök på strömsborgs ålderdomshem, hehe väldigt trevligt, man fick ju för fan bullar(y)
grymt tacksam gubbe dessutom som tyckte så vackra flickor skulle börja jobba dirr då skulle han trivas som bara den!
hehe rolig han var, han grät ju nästan:)
sedan efter det så drog jag till stan, och då köpte jag minirääknare och linjal till skolan sen ett par byxor från gina 500;- kommer la upp bild på dom imorgon:)
och sen köpte jag ett jätte sött nagellack som med kommer på bild imorgon.
idag skulle jag varit med kim men det började spörregna när jag skulle till han så jag stannade hemma, men jag saknar min älskling:((( jätte mycket!
nu har jag precis glott klart på en wallanderfilm och jag är jätte sömnig och har ont i stort sätt hela kroppen, känner mej lite sjuk;o
men men ska väl sova ganska snart, men kim? var är han? han är typ borta? han svarar inte? ååånej? vad ska jag göra?malin anropar kim? baby? eh han dyker la upp pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0