27/8

hejsan!
jobbig dag och massaplugg efter skolan men alltid trevligt med mina tjejer i skolan, haha! :)
Imorgon är det fredag, redaaan:o säger jag bara , fyfan va veckan har gått snabbt, hehe!
men gött det med.
imrogon blir det studiebesök och jag och lejla och emma med fler ska ta hand om elsa hah!
en pensionär, jätte trevligt (not)

gaaaah jag fattar ingenting om matten heller:( någon som kan hjälpa mej???!!?
hoppas kimmen kommer hem snart hihi:)
nu kommer det lite bilder från idag (y)
enjoy;


snygga men suddig dock, skitsamma

hmm.. minna ville inte vara med på kort:(
emma och ida in the background(y)

hon ville inte vara med somsagt:( haha!

fick bli en bild på hennes hår ist:)

haha ida då:) ingen mer än vi som var där vet vad hon gjorde haha!

sen kom barbie och minna haha suddig:(

nemen verre vad göru:)?

emma gillar datorn:) suddig..

haha, hmm.. vi är la bäst!

sen tog emma kort på mej för jag är så....mörk??? haha! ful:(

sen åkte jag hem och plugga;o (a)




puss  //malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0