26/8

hejsan mensvärk!
precis vad jag har, så jävla ont:(
men iaf skolan går fort som bara den;o och snart äre helg igen?! jävlar snart går vi säkert ut skolan och allt.
idag då så blev det skola hehe, typ skolan blev seg på slutet med matte och jag var så nära på att somna, Zzzzz.
och jag är fortfarande trött men men..blir troligen kim sen när han kommer hem, hoppas jag om jag orkar:)
min blogg ser åt helvete ut och vet inte hur jag ska fixa den ;( funderar på att gör en helt ny och glömma allt med josefin som jag har kvar, för jag pallar inte se det.
eller jag ska nog radera alla inlägg iaf. hihih
nej nu ska jag iväg och hämta mat brb...

...tillbaka, nu hade jag tänkt ladda upp lite snygga bilder på dom senaste dagarna i skolan haha, njut!


jag orkar inte vända på dom haha;D veronika!

några ;) haha ida så söt och verre:)

ida och veronika haha, vänd på huvudet!

dom igen, haha

haha ida och sofie

sötisen som jobbar i caféterian hahahha! omg !

det var allt för mej,nu så ska jag fundera över hur jag ska göra med bloggen pussisar

Kommentarer
Postat av: Idddaaa :)

hahah fyyfan vikka snygga bilder.

man ser ju skapligt cp ut. :P



kraaaaam. :)

-ida

2009-08-26 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0