23/8


Jag la ju ut det den där texten och min blogg blev helt fucked upp;o
men iaf det står (om ni inte ser) ;
"Hejsan!
Idag har jag inte hunnit med så mkt, eller klockan är ju inte så mkt och snart ska jag äta sen blir det nog att skriva klart min "artikel" (läxa) ,
Hahhaha det är mr bean på tv:n ( tecknat(a) ) rätt kul, haha! klaga inte.
Imorgon äre skola igen så hmm vad har hänt i helgen då?

Fredag; Så regnade det så jag var hemma hela kvällen och somnade rätt tidigt för jag var fett trött efter en vecka i skolan.
Typ kollade på film och satt vid datorn och snackade med kim!
Lördag; Var med kim, victor, david, koffe och johan! haha vi hade ju lite kul men jag var lite seg på slutet och jag och kim låg typ och sov hemma hos david till slut:)(a)
men typ till tolv så skjutsade kim hem mej och jag somnade typ på dirr.
Söndag; Som är idag så har jag inte gjort så mkt, hehe skriver kanske innan jag går och lägger mej idag  eller så hörs vi imorgon puss på er! juste , får hoppas att johan kommer hem nästa helg men då blire dom igen(y)!

Haft en bra helg?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0