20/8

hej!!
nyss kommit hem från skolan,gött att sluta tidigt.Hade typ datakunskap på slutet men det gick inte att logga in på datorn så vi fick sluta(bara det att jag näsan kom in på min inloggning) haha och då sa våran lärare som typ heter Sören att jag och han skulle ha lektion bara,fast han skojade som tur va.Slapp dag i skolan fan,bara det att jag var grymt ful och jätte fula kläder på mej(tkr jag)så jag var så nära på att åka hem och byta kläder men stanna gjorde jag ändå.Köpte en burk cola som tröst!
Och nu äre så tråkigt med att en i min klass(louise)ska sluta så ja då kommer det bli ett stycke tråkigare. Men men jag har emma och lejla(y) med fler.
woohoo det var as kul på matten för det gick awsome!fyfan älskar läraren nu eller okej det gör jag inte men ändå.Nu så ska jag snart dra till emma för vi ska träffa lejla sen ska vi ta kort till arbetet vi håller på med i skolan. Och jag är den som ska vara med på bild så får väl se hur det går,haha!
HAHAH, måste berätta en rolig sak som hände i skolan idag med(fast ni tkr säkert inte det är så kul men om ni skulle varit där skulle det nog varit roligare)ah men iaf det var så här;
Jag och emma skulle gå till henne skåp och jagkom en aning efter för jag satt och snacka med nina och typ william eller vad det var för typ haha,ah sen så skrek jag "emma" och typ skrämmde henne(sprang till henne asså)och då gick det en som är typ cpskadat framför oss som heter andrea som vi har varit typ med på charlottenborgskolan. Ah och hon hörde ju att jag skrek och kollade as roligt bakåt, jag och emma började då skratta allmänt högt.Vi gick till emmas skåp som vi skulle och den Andrea gick med hade också skåpet där så då hörde vi dom prata lite då står hon där och säger med as rolig röst "jag saknar verkligen charlottenborgsskolan lite för emma och malin var så goda kamrater,det saknar jag verkligen" och typ så.. hah, emma och jag nästan lägger oss på golvet och asgarvar! fyfan(a)
det var kul jag lovar, hon lät så ledsen när hon pratade. heh!
men men nu så ska jag dra mej och byta kläder(äntligen) sen drar jag mej nog vidare till emmsi sen ska vi hitta lejla.sen efter vi är klara med bilderna så ska jag träffa josefin. gött!
vi hörs då...pöss


jahadu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0