18/8

hej hej:)
ny duschad då och nu ska jag ta mej något att äta och klockan har precis just nu slagit nio.
Dagen i skolan var långtråkig men efter skolan blev det att cykla hem med emma sen hem och käka, sedan till emma igen en snabbis, sen drog jag med cykeln till kim och hade mysigt som vanligt<3 du e bäst!
sen så stod josefin och bianca och väntade på mej utanför så drog hem till josefin en stund sen drog jag hem framåt halv nio:)
och nu är jag här, så det så:)
skolan suger något enormt och jag vill tillbaka till södra!!!!!
men men sånt är livet, Imorgon blire hel dag kimmen:)
det är ett plus så jag klarar alla jobbiga skoldagar,men nu ska jag ta och äta,mums! :*



hihi jag är söt? nae skulle inte tro det!

Kommentarer
Postat av: sandra

malin är så söt så (:

2009-08-18 @ 21:31:11
URL: http://sandraakristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0