1/8

Hejsan mina vänner här är eran one tree hill nörd igen och ni kan ju gissa vad hon gör just nu?
Hon kollar självklart på one tree hill.
Jahpp vad ska man nu skriva typ?
Jo, Josefin har fixat min blogg lite och den blev superfin.
Tack bästa vän!
Jag funderar även på att ta bort gamla inlägg för jag vill liksom börja om.
Fast ändå inte det är där jag har allt sen jag blev tillsammans med Kim<3 vilket jag inte ångrar på något sätt.
Nu tycker jag att både Kim och Victor får ta och komma hem! För snart börjar skolan..
Hmm.. trist men då kommer jag skriva om allt som händer i skolan, intressant va?
Nej, jag misstänkte väl det:)
Men nu ska jag fortsätta med mitt one tree hill nördande.
För nu är jag i slutet på säsong fyra, sen blire feman imorgon kanske. Jippi!
Denna sommar var me one tree hill:igare än jag trodde.
ses imorgon. GNAJJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0