14/8

Heejj!
Sitter här i min säng då, väldigt trött idag, segt att skolan börjar snart med så blir väl att vända upp och ner på dygnet igen.
Funderar på om jag ska sätta mej lite mer bekvämare och ta och läsa några kapitel (igen)
nööörd!
Kim drar ibäg till stugan idag då det suger. men får väl träffa han imorgon.
Blir nog att va med josefin lite senare sen:) inte sett henne på ett tag:/
Hon ska färga håret hon så hon kommer bli mörkhårig, heh!
Jag vill med färga håret faktiskt så ska fråga mamma om pengar till brun hårfärg:)
Jag är verkligen sugen på att färga det , nej nu ska jag läsaaaa lute så vi hörs ikväll sötnosar.
puss!

Kommentarer
Postat av: jossan

saknar idg, längtar tills ikväll<3

2009-08-14 @ 13:56:27
URL: http://mariajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0