13/8

yes klockan har precis gått över tolv nu och jag funderar på att gå och lägga mej snart.
imorgon ska jag typ upp vid åtta för ska iväg till vadstena med mor, mormor, moster och kusin och lite så:)
blir nog trevligt.
idag blev det inte vadstena för kim skulle inte med och då blir det ju liksom inte kul för mej att vara där.
så det fick bli one tree hill för min del, så nu behöver jag nya avsnitt igen:)))
det är nice det!
jag umgicks med jennie lite idag med då, träffade kim en stund också (y) grejjjt!
nu kommer lite oserriösa och serriösa bilder på mej och jennie pennie, jag kommer sakna dej gumman sen när sommaren är slut vilket den är snart:( så sorgligt!
längtar som faen till julafton och snön nu så det inte är sant.
juste nu kommer det lite bilder, enjoy


puuuuuuuuusssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0