11/8

Heejj mina vänner :)
Idag har jag vaknat utav att min moster och mormor kom till oss och då åt vi frukost tillsammans som dom hade köpt med sig, gött!
Sen drog vi till stan och inhandlade lite grejjer till mitt rum och lite annat i huset , mamma va såklart med eftersom jag själv inte har pengar(a)
Men men nu sitter jag här och typ ska nog snart sätta i gång one tree hill och nörda dom tre sista avsnitten som jag har, sen måste pappi bränna ut meeeeeeeeeeeeer!
Sen efter jag har ätit så kanske det blir kim och dom, eller ngt.
Får väl helt enkelt se.
Snart har denna vecka gått säkert och då äre dags för skola, spännande och lite skrämmande haha;)
Går la bra det med, om ni får massa bombande sms så äre bara jag som har allmänt tråkigt i skolan om det verkligen suger. okey?
men men nu blir det one tree hill( L ) PUSS PÅ DET!


det jag köpte eller mamma köpte åt mej, fråga mej inte varför jag ville ha det;o och ljusen vet jag inte varför jag la dom så, men ska ändra det:)
heerrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0